Служба Спасения Студентов

Диссертации, дипломные, курсовые на заказ

  • +38 (063) 626-30-90
  • (Telegram, Viber)
  • kursach.ck.ua@gmail.com
Главная » Все работы » Экономика

Напрямки удосконалення інструментів просування продукції компанії Unilever Group

Вид работы: диплом
Объем:
103 стр. (А4, Times New Roman, 14, 1,5 инт.)
Список литературы:48 источника
Язык:
украинский
Таблицы, графики: есть
Год защиты: 2018
Стоимость работы: 500 грн.

Уникальность работы 80% antiplagiat.ru

                                                    ЗМІСТ

Вступ. 3

Розділ 1. Теоретичні основи маркетингової діяльності міжнародних компаній.. 6

1.1. Поняття та сутність маркетингової діяльності підприємства. 6

1.2. Основні завдання маркетингу міжнародних компаній та інструменти їх реалізації 13

1.3. Базові підходи до маркетингового планування в міжнародних компаніях… 18

Висноско до розділу 1. 26

Розділ 2. Аналіз маркетингової діяльності компанії Unilever Group. 28

2.1. Організаційно-економічна характеристика компанії Unilever Group. 28

2.2. Особливості реалізації “4P” маркетингу в діяльності компанії Unilever Group 39

2.3. Аналіз впливу маркетингової діяльності компанії Unilever Group на її конкурентоспроможність. 50

Висноско до розділу 2. 66

Розділ 3. Вдосконалення маркетингової діяльності компанії Unilever Group. 71

3.1. Напрямки удосконалення інструментів просування продукції компанії Unilever Group. 71

3.2. Адаптація продукції компанії Unilever Group до особливостей місцевих ринків 84

Висноско до розділу 3. 90

Висновки та пропозиції 91

Перелік інформаційних джерел. 97

Додатки. 103 

Назад в Магазин>
Назад к выбору темы>
К заказу работы>

Категория: Экономика | Добавил: Администрация (14.09.2019)
Просмотров: 120 | Рейтинг: 0.0/0