Служба Спасения Студентов

Диссертации, дипломные, курсовые на заказ

  • +38 (063) 626-30-90
  • (Telegram, Viber)
  • kursach.ck.ua@gmail.com
Главная » Все работы » Экономика

РОЗРОБКА СТРАТЕГІЇ НЕЙРОМАРКЕТИНГУ КОМПАНІЇ АШАН

Вид работы: диплом
Объем:
54 стр. (А4, Times New Roman, 14, 1,5 инт.)
Список литературы:32 источника
Язык:
украинский
Таблицы, графики: есть
Год защиты: 2018
Стоимость работы: 500 грн.

Уникальность работы 90% antiplagiat.ru

                                                                      ЗМІСТ

ВСТУП.. 2

РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ АНАЛІЗУ ФОРМУВАННЯ МІЖНАРОДНИХ СТРАТЕГІЙ НЕЙРОМАРКЕТИНГУ.. 6

1.1. Поняття і суть маркетингових коммунікацій. 6

1.2. Поведінкова економіка. 6

1.3. Місце нейромаркетингу у системі стратегічного маркетингового управління.. 6

Висновки до розділу 1. 13

РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ СТРАТЕГІЙ НЕЙРОМАРКЕТИНГУ ІНОЗЕМНИХ КОМПАНІЙ НА УКРАЇНСЬКОМУ РИНКУ РОЗДРІБНОЇ ТОРГІВЛІ 14

2.1. Аналіз сучасного стану ринку роздрібної торгівлі в Україні 14

2.2. Вплив факторів ринкового середовища на впровадження нейромаркетингу… 28

Висновок до розділу 2. 28

РОЗДІЛ 3. РОЗРОБКА СТРАТЕГІЇ НЕЙРОМАРКЕТИНГУ КОМПАНІЇ АШАН.. 30

3.1. Характеристика діяльності компанії Ашан на українському ринку роздрібної торгівлі 30

3.3. Оцінка економічної ефективності запропонованих заходів. 42

Висновок до розділу 3. 44

ВИСНОВКИ.. 46

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ.. 50

ДОДАТКИ.. 54 

Назад в Магазин>
Назад к выбору темы>
К заказу работы>

Категория: Экономика | Добавил: Администрация (14.09.2019)
Просмотров: 137 | Рейтинг: 0.0/0