Служба Спасения Студентов

Диссертации, дипломные, курсовые на заказ

  • +38 (063) 626-30-90
  • (Telegram, Viber)
  • kursach.ck.ua@gmail.com
Главная » Все работы » Маркетинг, реклама, PR

Маркетингове дослідження винного виробництва Artyomovsk Winery

Вид работы: курсовая
Объем:
77 стр. (А4, Times New Roman, 14, 1,5 инт.)
Список литературы:8 источника
Язык: украинский
Таблицы, графики: есть
Год защиты: 2016

Уникальность работы 55 % antiplagiat.ru
Стоимость работы: 1
00 грн.

                                                           ЗМІСТ 

ВСТУП 

1 Організація і проведення маркетингових досліджень на підприємстві 

1.1 Сутність та роль маркетингових досліджень в діяльності компанії 

1.2 Організація та форми проведення маркетингових досліджень 

1.3 Основні етапи процесу проведення маркетингових досліджень 

2 Характеристика підприємства  «Artyomovsk Winery» 

2.2 Аналіз асортименту продукції  «Artyomovsk   Winery» 

2.3 Аналіз маркетингової діяльності «Artyomovsk Winery» 

3 Маркетингові дослідження ринку товарної групи «ігристі вина», виробництва «Artyomovsk Winery» 

3.1 Аналіз ринку  алкогольних виробів та товарної групи «ігристі вина» в Україні. 

3.2 Маркетингові дослідження товарної групи «ігристі вина» виробництва «Artyomovsk Winery» 

3.3 Експертне оцінювання конкуруючих об’єктів 

3.4 Розробка рекомендацій щодо прийняття управлінських рішень на прикладі підприємства «Artyomovsk Winery» 

Висновки 

Список використаної літератури 

 

Назад в Магазин>
Назад к выбору темы>
К заказу работы>

Категория: Маркетинг, реклама, PR | Добавил: Администрация (31.07.2019)
Просмотров: 49 | Рейтинг: 0.0/0