Служба Спасения Студентов

Диссертации, дипломные, курсовые на заказ

  • +38 (063) 626-30-90
  • (Telegram, Viber)
  • kursach.ck.ua@gmail.com
Главная » Все работы » Маркетинг, реклама, PR

Проведення рекламної кампанії магазину TOGGERS

Вид работы: курсовая
Объем:
98 стр. (А4, Times New Roman, 14, 1,5 инт.)
Список литературы:63 источника
Язык: украинский
Таблицы, графики: есть
Год защиты: 2016
Стоимость работы: 1
00 грн.

Уникальность работы 73 % antiplagiat.ru

                                                                     ЗМІСТ

 

ВСТУП.. 3

РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ДОСЛІДЖЕННЯ РЕКЛАМУВАННЯ МАГАЗИНУ «TOGGERS». 5

1.1. Імідж підприємства. Поняття, види й складові елементи. 5

1.2. Особливості формування іміджу магазину велосипедів. 11

1.3. Теоретичне обгрунтування методів впливу в відеорекламі 20

РОЗДІЛ 2. ПРАКТИЧНІ АСПЕТИ ПЛАНУВАННЯ РЕКЛАМНОЇ КАМПАНІЇ 27

2.1. Організаційно-економічна характеристика магазину велосипедів. 27

2.2. Дослідження ринкової моделі споживання спортивних велосипедів. 34

2.3. Аналіз конкурентного середовища магазину велосипедів. 37

РОЗДІЛ 3. ОРГАНІЗАЦІЯ ПРОВЕДЕННЯ РЕКЛАМНОЇ КАМПАНІЇ МАГАЗИНУ «TOGGERS». 43

3.1. Розробка цілей та тактики реалізації рекламної кампанії 43

3.2. Організація графіку просування зовнішньої реклами магазину «TOGGERS» 49

3.3. Оцінка ефективності впровадження рекламної кампанії 53

ВИСНОВКИ.. 60

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ.. 63

ДОДАТКИ   

 

 

Назад в Магазин>
Назад к выбору темы>
К заказу работы>

 

.. 70

Категория: Маркетинг, реклама, PR | Добавил: Администрация (01.08.2019)
Просмотров: 57 | Рейтинг: 0.0/0