Служба Спасения Студентов

Диссертации, дипломные, курсовые на заказ

  • +38 (063) 626-30-90
  • (Telegram, Viber)
  • kursach.ck.ua@gmail.com
Главная » Все работы » Маркетинг, реклама, PR

УДОСКОНАЛЕННЯ УПРАВЛІННЯ КОМПЛЕКСОМ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙПАТ «ОЩАДБАНК»

Вид работы: диплом
Объем:
114 стр. (А4, Times New Roman, 14, 1,5 инт.)
Список литературы:81 источника
Язык: украинский
Таблицы, графики: есть
Год защиты:
2019
Стоимость работы: 500 грн.

Уникальность работы 50% antiplagiat.ru

                                                                     ЗМІСТ

ВСТУП……………………………………………………………………..3

РОЗДІЛ 1. ФОРМУВАННЯ КОМПЛЕКСУ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ ПІДПРИЄМСТВА…..................................................................…….6

1.1 Зміст, завдання та цілі комплексу маркетингових комунікацій підприємства.......................................................................................6

  1. Елементи, засоби та інструменти комплексу маркетингових комунікацій підприємства…………………………………..……17

1.3. Особливості комплексу маркетингових комунікацій на ринку банківських послуг…...........................................................................................…..30

РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ КОМПЛЕКСУ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ ПАТ «ОЩАДБАНК»………….........................................................................40

2.1. Маркетингова характеристика банківської установи……………….....40

2.2. Сучасний стан комплексу маркетингових комунікацій банку………...50

2.3. Аналіз ефективності комплексу маркетингових комунікацій банку….61

РОЗДІЛ 3. УДОСКОНАЛЕННЯ УПРАВЛІННЯ КОМПЛЕКСОМ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙПАТ «ОЩАДБАНК»… ……….......71

3.1. Планування удосконалення управління маркетинговими комунікаціями банківської установи…………………………..………………………………….71

3.2. Інтернет-маркетинг в системі маркетингових комунікацій банку78

3.3. Економічна ефективність та доцільність інноваційних засобів удосконалення маркетингової діяльності підприємства…............…….......87

ВИСНОВКИ…………………………………………………………...............……...99

СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ …………………….........…........102

ДОДАТКИ……………………………………………………………..............…109

Назад в Магазин>

Назад к выбору темы>

К заказу работы>

Категория: Маркетинг, реклама, PR | Добавил: Администрация (14.01.2020)
Просмотров: 4 | Рейтинг: 0.0/0